My thougths... My way...
En blogg om livet och dess funderingar
onsdag 9 maj 2012
Note to self
Om killen är så där sjukt snygg, bildskön att du tappar andan när du ser han, och han säger att han vill träffa dig men att han hör av sig. Han kommer INTE höra av sig, så sitt INTE och vänta!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar